CASE: ePassi

CASE: ePassi

ePassi on henkilöstöetujen nykyaikaisin mobiilimaksuväline. Edelläkävijänä ePassi tarjoaa uusimmat innovaatiot ja joustavimmat ratkaisut henkilöstön hyvinvoinnin eduksi.  

Toimin vuosina 2014–2015 ePassin markkinointivastaavana ja brändisuunnittelijana. Projektin aikana vastasin brändin uudistamisesta nimeä myöten. Tehtäviini kuului mm. strategiset linjaukset, konseptointi, suunnittelu ja toteutus, mobiilisovelluksen visuaalinen suunnittelu, palvelumuotoilu, markkinointi ja mainonta (perinteinen, digitaalinen ja sosiaalinen media) sekä sopivien työkalujen soveltaminen markkinointiin.

 

CLIENT
ePassi Payments / Eficode

CASE
ePassi Branding

BRANDING & DESIGN
Oona Hagman

CONTENT PRODUCTION
Elsa Nurmi

 

« PREVIOUS   ALL CASE   NEXT »